onsdag den 21. november 2012

Lego Duplo Julekalender, homemade..

Mine børn skal selvfølgelig have en julekalender og de 3 store får en lego kalender hver. En Star war's og 2 lego friends er indkøbt, men hva´så med den bette? Hun er nødt til at have et eller andet at åbne hver morgen når de andre får deres kalendere.. hun er 21 mdr nu og ved GODT når hun bliver snydt!

Jeg har ikke fundet en lego duplo kalender nogen steder eller andet jeg fandt brugbart til så små børn, så jeg måtte selv igang med pap, silkepapir og lim. Ideen blev da meget god -jeg er ihvertfald tilfreds med prisen :) Genbrug og klodser fra loftet =  "GRATIS"


Lego Duplo Kalender

Nu glæder jeg mig bare rigtig meget til 1. dec :)
 men der er meget der skal nåes inden julemåneden sætter ind


8 kommentarer:

  1. Ja der er ingen der må snydes. Her har vi også købt to julekalendere fra lego. Det var et hit sidste år og sådan bliver det igen i år er jeg sikker på.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin. :-)

    Hvordan åbner man en låge? For mig ser det ud som 1 stykke papir.

    SvarSlet
    Svar
    1. Man bryder papiret, eet felt af gangen. Det er en stor kasse der er silkepapir hen over :)

      Slet
  3. Super ide... har ellers syntes det var super ærgerligt der ikke var nogle med duplo :) må vist være kreativ en anden gang, her blev det til PIXI julekalender i stedet :)
    KH Micha

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, pixi julekalenderen er altså også SØD :)

      Slet
  4. Rigtig god ide, når LEGO nu ikke selv kan finde ud af at lave en duplokalender til de små. Her får de 2 store også en legokalender hver, og den bette får en playmobil.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...