fredag den 23. november 2012

En julekalender DIY.. Lego Duplo del 1

De 3 store skal have en LEGOkalender og mindste-barnet skal selvfølgelig ikke snydes.
Jeg laver den dog selv, og kommer lego duplo figurer og klodser i -een for hver dag, selvfølgelig.


Sådan ser den ud på nuværende tidspunkt.


Jeg tog i Bilka og tog 4 af deres "ta´en gratis vinkasse" med hjem.
Fandt maskin-pap (brug evt pap eller tyk karton)
4 vinkasser, maskinpap, lineal, en kuglepen og en hoppy kniv

Jeg målede og målede og til sidst lykkedes det..

Skabeloner der passer til mine vinkasser.
4 af de store og 8 af de små

Sådan. Så skal der bare limes så de sidder fast.


4 stk..

Hvorfor var det jeg ikke bare samlede 24 tomme wc-ruller, klippede firkanter af silkepapir og satte på i begge ender med en elastik?? -og så er fint bånd rundt om..?  husker jeg til næste gang!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...