onsdag den 22. februar 2012

Tyller

Jeg har fået de her 11 tyller ind af døren idag (str 4mm helt op til og med str 14mm)
Runde skrive tyller


..og de ER taget i brug..ej hvor har jeg glædet mig til de kom :)

Jeg bruger mine tyller rigtig meget og det er skønt med flere størrelser. Jeg bruger tyller til flødeboller, Øjne her og Øjne her, Krymmel og alt mulig andet godt.

 Jeg fik Charlotte fra Din Kage til at bestille dem hjem til MIG, det er virkelig service, som altid!
Tusind tak for det Charlotte :)



6 kommentarer:

  1. Glæder mig til at følge alle de spændende ting du skal lave med dem :-)

    SvarSlet
  2. tyller er altså noget af det bedste der findes :) inden for kage dekoration.

    SvarSlet
  3. Hmm jeg er ikke så gode venner med tyller og poser og alt det.. halløj..

    Måske er det fordi jeg er tvunget til at bruge venstre hånd, og den er ikke samarbejds villig...........

    Men giver dig ret, det er en god butik.

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  4. Charlotte er bare så service-minded :-)

    SvarSlet
  5. Ej så troede jeg lige de også kunne bestilles på dinkage ;O).... må man størge hvad de har kostet?? eller om det er nogen hun får??

    SvarSlet
  6. Jeg er sikke på at Charlotte vil sælge et sæt til dig også.. skriv og spørg hende. Jeg gav 225kr mener jeg :) jeg købte så meget andet også, at jeg ikke helt husker det..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...