søndag den 22. januar 2012

Harald's Barbapappa kage

Idag holder Harald's forældre fødselsdags brunch for deres NU 1-årige søn.
Kagen skulle hel klart være BARBAPAPPA og jeg havde Charlotte, Haralds mor, omme at hjælpe med at lave figurere.

Barbapappa familien

Kagen er mørke lagkagebunde med hindbær og toblerone creme.

Jeg har også, for næsten et år siden, lavet en Barbapappa-kage til min datter Laura's fødselsdag -samt fornyeligt lavet en familie til Martin's kage
Du kan se kagen her.. til Laura og familien til Marin kan du se HER

Tillykke med dagen skønne Harald 



7 kommentarer:

  1. Wow - Karens kage kommer da til at blegne ved siden af dette. Figurene bliver absolut det fineste ved hendes kage :-) Har ikke kunne kommentere her i evigheder, men de der teletubbies - de er altså også skønne. Og fedt med en DIY - så kan man jo forsøge sig ved lejlighed ;-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Tak Fru Hygge :)
    Mette, så længe kagen smager godt ;) ja, mon ikke du kunne blive hooked? det er lige som at lege med modellervoks :) det kan bare spises.

    SvarSlet
  3. Rigtig søde kage. Jeg håber at jeg en dag får mulighed for at lave sådan en kage

    SvarSlet
  4. Hvor er det en fin kage, håber det er ok at skrive det, men synes godt man kan se du har øvelsen i at modellerer barbapappa figurer nu :)
    KH Micha

    SvarSlet
  5. Mon ikke lejligheden byder sig engang Eva :) det er jeg sikker på..
    Micha, ja det er noget nemmere at gå til her anden gang :) og inden længe flytter atter en Barbapappa-familie.

    SvarSlet
  6. Meget flot Barbapappa famile :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...