fredag den 1. april 2011

BLE kage -uden kage??

Jo jo, det er sandt!! En masse hvide bleer der er rullet og sat sammen til en kage.. Jeg valgte rødt bånd:

Kage lavet af engangs bleer

Her er den blevet pyntet på den ene side...


..og fra den anden side..

..og bagpå..


Jeg har set kagen et pr steder på nettet og var blevet forelsket i den, så jeg måtte have købt en masse bleer, bånd og have mellemste datter's dagpl. mor til at scrappe lidt pynt i karton.
Kagepladen købte jeg hos http://www.dinkage.dk/ sidst jeg handlede der :)

Ville selv blive lykkelig for at få sådan en kage i barselsgave, eller måske til barnedåb.. ihvertfald skal denne kage afsted sammen med min veninde til hendes niece's dåb.. Jeg håber jeg får lov at lave flere af dem i tidens løb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...